婚禮統籌課程

婚禮統籌專才課程 - 穩健中的完美

成為婚禮界的專業統籌師,為一對對新人打造夢中的婚禮。

在發揮創意思考的同時,打穩起步的根基是相當重要的,我們憑着多年豐厚穩紮的統籌以及教學經驗,在課程中分享立體婚禮基礎,穩健中將構思與締造一個個真實而浪漫嘅婚禮,畢業後更可引領大家參與各種大小的婚禮,立體實習打好基礎穩中求勝,由踏入課程地基開始,體驗由無至有,由0-100,將一個個天馬行空的創意概念落地生根,建立一個個無論在時間速度高度深度挑戰度完美無缺的浪漫婚禮。

課程大綱

  1. 跟貼市場了解最新婚禮市場需求及趨勢
  2. 婚禮統籌師角色, 功能及技巧
  3. 與新人會議、蒐集資料及建議的要訣
  4. 主題婚禮設計,由簡潔、不同風味的創意至殿堂式婚禮
  5. 不同婚宴場地硏究
  6. 婚禮現場管理及注意事項
  7. 創作及撰寫流程
  8. 構思及表達技巧實習
  9. 撰寫計劃書實務
  10. 如何落地生根與合作夥伴同行建立夢想的事業

 

                                    學生感想 與 實戰機會

我現時在婚紗店工作,還記得在實踐做婚禮統籌師工作既時候,發覺自己跟客人選新娘婚紗晚裝時倍感興趣,所以之後機緣巧合下進入了婚紗行業;現在我每天都會迎接開開心心前來的新人,可以在這個開心環境下工作,真是感到頗幸福。

 回想當日課程畢業之後,慶幸能跟Jacco Sir 團隊學做wedding planner,在他身旁學習日常婚禮統籌師的工作,真的能夠學以致用,更能將我學到既知識與客戶亙相交流,我覺得我已經找到我的終身行業。

                                                                                                               Venus Li


課程畢業後最難忘係出咗其中一個Outjob,個婚禮主題係[電影金像獎頒獎典禮],所有婚禮內容好似decoration,流程,連司儀嘅每句對白都好配合主題,好盛大,超特別。

 因為wedding planner係一份時間長嘅工作,例如出wedding果日跟big day planning,可以由0600至0000 (未計新人盛意拳拳叫我哋去after party)!幸好自己真係對wedding好有興趣,動力源源不絕。

我依家係一間wedding公司做Wedding Consultant,主要係跟進客人前期及當天的流程,上堂學習咗好多理論,有助在現實中處理好多突發事情,再加上一年一年咁累積經驗,令現在每天都能好好控制每一場嘅獨特流程及緊接嘅時間。

                                                                                                    Sandra Fung

 人生中一個最重要時刻──結婚,好想同新人一同去迎接呢個happy moment,

以前以為課程只會有導師嘅過往經驗分享,但原來眼看似簡單嘅事,其實當中有好多實質理據去support及分析;最後能掌握 <理論 X 實戰>至係皇道!

 我Outjob印象最深刻係有一次晚宴尾聲,當中有位姊妹要求我同佢飲杯,及不停話好鐘意我,仲話佢將來響澳洲結婚都要搵我地幫手;呢種開心同滿足感係真係好正!雖然不經不覺參與左二十多場不同形式的婚禮,但每次去到感動位,眼淚依然停不了,証明我真係好熱愛呢份好開心嘅工作;

 我認為令人有信心嘅導師,先可以教導出令人有信心嘅學生。 

                                                                                                      Rosita Tsang


在整個課程中,除咗學到婚禮統籌嘅技巧同知識外,可以同有抱著同一理想嘅團隊一齊做野,亦係一個好大嘅得著。

第一次oversea wedding outjob 係喺充滿陽光與海灘嘅布吉。雖然全日嘅婚禮都喺同一個resort進行,但並不要以為會輕鬆了。因為始終不是熟悉嘅地方,我哋必須提前到步,視察環境,熟悉路線,作更周詳嘅準備。而且文化差異,作為wedding planner 更需協助新人與當地有良好清晰嘅溝通,場地才可以更配合到我哋婚禮上嘅一啲習俗同要求,最後滿意完成,sawadeeka~!

令外我第一個由頭跟到尾嘅wedding outjob,雖然佢地婚禮規模唔大,令我真正明白到婚禮準備係有幾繁瑣;而且,我好記得Big day當日班姊妹們同我地講:「好彩有你地,你地真係好專業」呢句說話,絕對係令我繼續做wedding planner 嘅動力。

                                                                                                         Yammi Lam


其實做左咁多年文職,可以轉到做wedding planner,係一件好開心嘅事黎架!

當初我啲朋友覺得我成日幫手去計劃生日party,安排旅遊行程等等,知道我好鍾意統籌,咁就提議我去讀wedding planner,覺得好啱我。就係咁,就促使左我去報讀wedding planner嘅課程喇!其實wedding中我最感興趣部份就是decoration,作為一個planner, 要兼顧全個 wedding的整體味道,最記得有一個客佢哋對decoration好有要求,希望所有嘉賓來到感覺到「型」,但又不失中式嘅傳統, 最後我哋用咗好多時間同佢開會, 拿捏佢嘅要求,而最後出嚟效果佢哋都感到非常之滿意,呢個滿足感係非常之大嘅!

                                                                                                            Kay Chu

 

從小時期已覺得婚禮統籌是一樣非常有挑戰性,又充滿成功感的一份工作,所以人大了,想挑戰自己,決定修讀婚禮統籌過程。

初時想像課程內容是純粹學習如何統籌一個婚禮,但實際上不單如此,更要熟悉不同範疇,例如攝影,化妝,場地,佈置設計等等。

 最初就非常幸運地能夠跟到Jacco Sir開始我第一次的嘗試參與婚禮,自己需要負責音響的崗位,初時想像是非常簡單,但到現場開始時候,才知道播音樂片段是需要非常準確時間才可以令婚禮完美進行,當然得到導師和團隊協助下,最後我都順利完成工作。

 所有我領略到理論就算背得有多熟,真實時好多時候都未必能夠百分之百去應用,所以最重要是學懂融會貫通去做。讀完課程之後最大得着是,理論與實戰互相配合,令我超快成長!

 我現在在一間婚禮場地公司工作,主要統籌婚禮,及教導新人如何選擇一些適合他們的項目,也偶爾會和新人做一些情緒開解。能夠由自己興趣出發,工作才會開心,有熱誠。

                                                                                                           Harry Liu

 

我自己每年都會進修,咁啱有客戶找我做伴郎加MC,想學好D婚禮專業知識,幫助更多细節上的事情。課程比想像多好多演練機會,內容好充實,學習好多應變方案。

課程畢業之後,剛好有幸多次跟Jacco Sir出job,在負責嘅崗位,不能直接接觸場地儀器,只能用對講機與職員溝通,幸好每次都有為自己負責的部份做個checklist,了解每首functional音樂及每條片的長度,好讓團隊主Planner 可以準確地與MC溝通,在合適嘅時間比正確嘅Cue,因為明白慢一拍、或半秒,已經可以令到成個氣氛唔同晒!我實戰時會對自己要求高很多!

而我覺得讀完之後最大得着就係幫自己搞左個6.20求婚大作戰,成功贏得美人歸~!哈哈~!

                                                                                                          James Pok

睇完《抱抱俏佳人》覺得wedding planner原來幫一對新人搞場perfect wedding可以令自己都倍感幸福,所以我都想做翻個wedding planner型下幸福下。

一開始覺得應該係勁簡單嘅一樣野,覺得識「執生」就做到,但原來真正要令一場婚禮做到好perfect係要事先舖排曬所有,要先有整體宏觀計劃,捉摸新人dream wedding,加入創意,每個月跟進進度,到煞科的全日流程及action plan等等好多瑣碎野,原來一啲都唔簡單!

可以話做個Wedding planner係幾乎要全能的,要幫到新人及其家人解決到一切一切大大小小問題,其實每場婚禮都真係一場挑戰,我會覺得自己嘅能力越來越接近全能呢個形容詞,就超有滿足感!

                                                                                                      Dannie Tsang

Close (esc)

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

Shopping Cart

Your cart is currently empty.
Shop now